RETOURNEREN

Binnen 14 dagen na ontvangst- of afhaaldatum van je online bestelling, kun je deze retour sturen via PostNL of afgeven in onze Winkel in Hilversum. De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant. Alle artikelen dien je onbeschadigd en niet gedragen (passen mag natuurlijk wel) retour te sturen in de originele verpakking. Daarnaast dient het artikel voorzien te zijn van alle originele labels en kaartjes.  

RETOUR STUREN

Retour sturen van een online aangekocht artikel doe je als volgt:

  • Vul het bijgevoegde retourformulier volledig in
  • Voeg de artikelen samen met de ingevulde retourformulier in de originele verzenddoos
  • Plak de retoursticker op de verzenddoos en geef deze af bij een PostNL servicepunt of in onze winkel in Hilversum

Retourzendingen zijn voor risico van de klant. PUURBROEKEN is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde items. Vraag bij het postkantoor daarom altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Ontbreekt de retoursticker? Neem dan contact met ons op.

RETOURNEREN IN DE WINKEL

Retourneer je aankoop in onze winkel in Hilversum.

  • Ga met jouw bestelling naar onze winkel in Hilversum, Kerkstraat 85 
  • Neem de meegeleverde factuur en het retourformulier mee
  • Geef de bestelling, factuur en retourformulier af bij de kassa
  • De medewerker zal de retour voor je verwerken
  • Het bedrag zal binnen 5 werkdagen na je retournering worden teruggestort op je rekening
  • Je betaalt géén retourkosten

RETOURVOORWAARDEN

  • Artikelen dienen compleet en onbeschadigd te zijn
  • Artikelen dienen voorzien te zijn van alle originele kaartjes en labels
  • Artikelen mogen niet gedragen of gebruikt zijn (passen mag natuurlijk wel)
  • Artikelen dienen binnen 14 dagen na ontvangstdatum retour gestuurd te worden
  • Vul het retourformulier volledig in
  • Verzend de artikelen in de originele verpakking

TERUGBETALING

Nadat wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen en goedgekeurd maken wij binnen 5 werkdagen het geld over naar je bank- of creditcardrekening, afhankelijk van hoe je de bestelling hebt betaald. Bij een creditcardmaatschappij duurt dit over het algemeen langer.

De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.