VEELGESTELDE VRAGEN

De antwoorden op veel vragen over Bestellen, Betalen, Ruilen & Retourneren en Online Shoppen kun je hieronder vinden. Staat jouw vraag er niet bij of wil je jouw vraag persoonlijk stellen, neem dan gerust contact met ons op.

BESTELLEN

  1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Als je een artikel hebt uitgezocht, kies je de juiste maat, lengtemaat en het aantal. Door op de button ‘IN WINKELMAND’ te klikken, plaats je het artikel in het winkelmandje en kun je vervolgens rechts bovenaan klikken op het winkelmand icoontje om af te rekenen of je kunt eerst nog verder winkelen.
  2. Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    Als je een bestelling wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice. Als je bestelling ons magazijn al heeft verlaten (dag van bestellen na 16.00 uur), kun je dit retour sturen met het bijgevoegde retourformulier en een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel.
  3. Kan ik een bestelling annuleren?
    Ja het is mogelijk om een bestelling te annuleren, indien u dit op de dag van bestellen voor 16.00 doorgeeft aan de klantenservice. Op de dag van bestellen na 16.00 uur heeft je bestelling ons magazijn al verlaten en dien je de bestelling retour te sturen met het bijgevoegde retourformulier.
  4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Als je een bestelling op werkdagen voor 16.00 uur plaatst, wordt de bestelling de volgende dag bezorgd. Bestellingen geplaatst op zaterdag en zondag worden op dinsdag bezorgd.
  5. Wat zijn de verzendkosten?
    Bij een besteding vanaf €100 brengt PUURBROEKEN geen verzendkosten in rekening voor het bezorgen van je bestelling binnen Nederland – voor bestedingen onder de €100 wordt een vast tarief van €6,75 in rekening gebracht. Je kan jouw bestelling ook gratis afhalen in onze Winkel in Hilversum. Voor bestellingen naar België en Duitsland wordt een vast tarief van €19,50 berekend.
  6. Hoe weet ik wat de status van de verzending van mijn bestelling is?
    Via de Track&Trace code die in de verzendbevestigingsemail staat, vindt u de actuele status van uw bestelling.

BETALEN

  1. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    Je kunt betalen via iDEAL, met een Creditcard (Visa, Mastercard of American Express) of met PayPal.
  2. Zijn de prijzen op de site inclusief 21% BTW?
    Ja alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.
  3. Hoe betaal ik als ik een waardebon/kortingscode heb?
    Een waardebon/kortingscode kun je invullen in het winkelmandje in het veld ‘waardebon toepassen’. De waarde van de waardebon/kortingscode wordt dan automatisch verwerkt.
  4. Is mijn betaling beveiligd?
    Ja. Voor de betaling van je bestelling maken wij gebruik van Mollie. Mollie is een van de grootste Nederlandse dienstverleners op het gebied voor het verwerken van online betalingen. Jouw betaling en bankgegevens worden volledig beschermd door de Mollie-website via een beveiligde verbinding.

RUILEN & RETOUNEREN

  1. Kan ik een product ruilen of retour sturen?
    Ja als een item niet naar wens is, kun je dit binnen 14 dagen ruilen of retourneren.
  2. Binnen hoeveel dagen moet ik een artikel retour sturen?
    Binnen 14 dagen na ontvangst- of afhaaldatum kun je een bestelling retour sturen.
  3. Wat moet ik doen als ik een artikel retour wil sturen?
    Vul het bijgevoegde retourformulier volledig in, voeg deze met de retour te sturen artikelen in de originele verzenddoos, plak de retoursticker op de doos en geeft het pakket af bij een Post NL servicepunt.
  4. Moet ik betalen voor het retourneren van mijn order?
    De kosten voor de retourzending zijn voor de klant, wij vergoeden de retourkosten niet.

ONLINE SHOPPEN

  1. Hoe log ik in/maak ik een account aan?
    Door rechts bovenaan op ‘MIJN ACCOUNT’ te klikken, kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Indien je voor het eerst een bestelling plaatst, kun je bij het plaatsen van de bestelling er voor kiezen om een account aan te maken, zo kun je eenvoudig je factuur, bestelling en orderhistorie inzien.
  2. Kan ik de kleding passen en het materiaal voelen?
    Ja je kunt de kleding rustig thuis passen in het comfort van je eigen huis. Als een item niet naar wens is, kun je het ruilen of retourneren.
  3. Hoe kan het dat het geleverde artikel een andere kleur heeft dan op mijn beeldscherm?
    De kleur van de afbeeldingen kan worden beïnvloed door je beeldscherminstellingen, hierdoor kunnen wij niet garanderen dat kleuren op je scherm juist worden weergegeven.
  4. Kan een artikel na mijn bestelling toch uitverkocht zijn?
    Helaas komt het soms voor dat het door jouw bestelde artikel gelijktijdig is verkocht. Uiteraard doen wij er alles aan om dit te voorkomen en je het gewenste artikel te leveren.

Ontdek onze nieuwste items